REKLAMACJA PRODUKTU – rękojmia – krok po kroku

W przypadku jeśli zakupione u nas produkty okażą się wadliwe , przed upływem dwóch lat od ich zakupu, możesz je zareklamować

Możesz żądać wymiany towaru na wolny od wad, usunięcia wady lub zwrotu gotówki a my w przeciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojego żądania.

Możemy odmówić zadośćuczynieniu Twojego żądaniu, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

Koszty naprawy lub wymiany są tylko po naszej stronie

Jeśli korzystasz z uprawnień z tytułu rękojmi, zapakuj wadliwą rzecz i zgłoś nam chęć wysyłki (wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu) lub odeślij na nasz adres:

PRONAILS POLSKA
ul.Okólna 43A/43B lokal 6
05-270 Marki

tel. 72 72 73 313

kontakt@pronails.com.pl

Formularz reklamacyjny


ODSTĄPIENIE OD UMOWY – zwrot bez podania przyczyny


Jeśli robisz zakupy jako przedsiębiorca
Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.
Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U.  z 24 czerwca 2014 r. poz 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną, dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.


Jeśli kupujesz jako Konsument
Jeśli zrobiłeś zakupy w naszym sklepie intenrentowym, przez 14 dni możesz bez podawania przyczyny odstąpić od zawartej Umowy.
Potrzebujemy do tego wypełnionego i podpisanego przez Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Zwracamy Ci wszystkie dokonane płatności, w tym koszt dostawy towaru.
Pamiętaj jednak, że możemy wstrzymać się ze zwrotem środków do momentu, kiedy otrzymamy towar z powrotem.
Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.