REKLAMACJA PRODUKTU – rękojmia – krok po kroku
W przypadku jeśli zakupione u nas produkty okażą się wadliwe , przed upływem dwóch lat od ich zakupu, możesz je zareklamować
Możesz żądać wymiany towaru na wolny od wad, usunięcia wady lub zwrotu gotówki a my w przeciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojego żądania.
Możemy odmówić zadośćuczynieniu Twojego żądaniu, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.
Koszty naprawy lub wymiany są tylko po naszej stronie
Jeśli korzystasz z uprawnień z tytułu rękojmi, zapakuj wadliwą rzecz i zgłoś nam chęć wysyłki (wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu) lub odeślij na nasz adres:
PRONAILS POLSKA
ul.Okólna 43A/43B lokal 6
05-270 Marki
tel. 72 72 73 313
kontakt@pronails.com.pl