Regulamin serwisu części w lampie Smart Light
§ 1. Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące definicje:
1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zakupiła urządzenie Smart Light w polskim sklepie internetowym dystrybutora marki ProNails: www.pronails.sklep.pl, oraz korzysta z usług oferowanych przez firmę BEAUTIFULL STORY Sp. z o.o..
2. Dystrybutor – firma BEAUTIFULL STORY Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Głębockiej 94/196, 03-287 Warszawa, NIP: 5242873579, będąca wyłącznym dystrybutorem urządzeń marki ProNails na terenie Polski, tel. 727273313, e-mail: kontakt@pronails.com.pl.
3. Usługa – działania polegające na wymianie określonych części urządzenia Smart Light (lampy LED, płytki sterującej, zasilacza, włącznika, nakładki silikonowej) oraz ewentualnej realizacji usługi czyszczenia, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym regulaminie. Regulamin w dalszej części wprowadza rozgraniczenie na pojęcia: USŁUGA PŁATNA oraz USŁUGA BEZPŁATNA, które każdorazowo oznaczają te same czynności – różnią się wyłącznie kosztem który ponosi Klient.
4. Urządzenie – lampa Smart Light marki ProNails, zakupiona przez Klienta w polskim sklepie dystrybutora: www.pronails.sklep.pl.
Wszystkie powyższe terminy będą stosowane w dalszej części regulaminu zgodnie z powyższymi definicjami.
§ 2. Postanowienia ogólne
1. Usługa wymiany części w lampie Smart Light regulowana niniejszym regulaminem, dotyczy wyłącznie Urządzeń zakupionych w sklepie polskiego dystrybutora marki ProNails: www.pronails.sklep.pl.
2. Zgodnie z regulaminem sklepu www.pronails.sklep.pl Urządzenie posiada rok gwarancji (12 miesięcy).
Wszelkie Usługi wykonywane powyżej roku od zakupu, są USŁUGAMI PŁATNYMI.
3. USŁUGI BEZPŁATNE – są to wszelkie naprawy, które dotyczą Urządzenia, jeśli od zakupu do czasu zgłoszenia nieprawidłowości w działaniu, minęło mniej niż 12 miesięcy (1 rok).
Przy Usługach Bezpłatnych staramy się zapewnić Klientom Urządzenia zastępcze na czas wykonania Usługi.
Urządzenie posiada w środku plombę zabezpieczającą na jednej ze śrubek. Jej usunięcie sprawia, że gwarancja traci ważność.
4. USŁUGA PŁATNA jest usługą dodatkową dla Klientów sklepu (opcjonalną) i została wprowadzona przez firmę BEAUTIFULL STORY Sp. z o.o. aby podnieść standard świadczonej obsługi posprzedażowej.
Przy Usługach Płatnych nie gwarantujemy dostępności urządzeń zastępczych.
5. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 727 273 313 lub mailowo na adres: kontakt@pronails.com.pl.
§ 3. Zakres i koszty Usługi
1. Wymiana części w lampie Smart Light obejmuje „Układ LED” (odpowiedzialny za poprawną polimeryzację produktów) oraz „płytkę sterującą” (odpowiedzialną za działanie całego układu)
Koszt wymiany wynosi 810 zł.
Części te mogą ulec naturalnemu zużyciu, co jest standardowe dla elementów elektrycznych Urządzenia.
Aby zapewnić pełną gwarancję działania Urządzenia, wymiana LED i płytki sterującej dokonywana jest wyłącznie w komplecie.
2. Dodatkowo Klient może skorzystać z:
– Wymiany zasilacza – koszt 200 zł
– Wymiany nakładki silikonowej – koszt 40 zł
– Wymiany włącznika w lampie – 100 zł.
– Wymiana gniazda zasilającego – 100 zł.
– Usługi czyszczenia lampy – koszt 100 zł
3. Wszystkie podane wyżej ceny zawierają koszt przesyłek w dwie strony (od Klienta i powrotnej), koszt części zamiennych oraz koszt pracy Serwisu.
3. Jeśli Klient po wysyłce lampy do serwisu, sprawdzeniu i otrzymaniu maila z kosztorysem, zrezygnuje z wykonania naprawy, Urządzenie jest odsyłane a Klient ponosi koszt przesyłek w wysokości 50 zł. (przesyłki w obydwie strony).
§ 4. Procedura naprawy, kosztorys i czas realizacji
1. Czas realizacji wynosi kolejno:
– do 5 dni roboczych – diagnoza i wysłanie mailowo kosztorysu do Klienta. Dni liczone od momentu odebrania Urządzenia w Serwisie,
– do 14 dni roboczych – Usługa wymiany części i wysyłka do Klienta. Dni liczone od momentu otrzymania odpowiedzi na maila z kosztorysem.
2. Naprawy oraz wymiany części są realizowane wyłącznie przez autoryzowany serwis marki ProNails w Polsce.
3. Klient nie ma możliwości zakupienia części od Dystrybutora oraz wymiany na własną rękę.
4. W nadzwyczajnych przypadkach czas realizacji Usługi może się przedłużyć, jednak każdorazowo Klient powiadamiany jest o tym przed wysyłką Urządzenia.
§ 5. Warunki usługi
1. Usługa dostępna jest wyłącznie dla Klientów, którzy zakupili lampę Smart Light w oficjalnym sklepie dystrybutora marki ProNails na terenie Polski: www.pronails.sklep.pl.
2. Usługa oraz wynikające z jej wykonania roszczenia, w żaden sposób nie obciążają podmiotów innych niż Dystrybutor (np. producenta lub dystrybutorów w innych krajach).
2. BEAUTIFULL STORY Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do weryfikacji, czy urządzenie spełnia warunki realizacji usługi.
4. Wszelkie koszty wymiany części oraz dodatkowych usług ponosi Klient.
5. Każdorazowo Klient otrzymuje dokument potwierdzający wykonanie usługi oraz gwarancję na kolejny rok.
§ 6. Kontakt i reklamacje
1. Wszelkie zgłoszenia dotyczące usługi należy kierować na adres e-mail podany na stronie internetowej www.pronails.sklep.pl lub pod numery telefonów: 727 273 313 i 727 273 303.
2. Reklamacje dotyczące wykonania usługi będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia.
§ 7. Postanowienia końcowe
1. Regulamin obowiązuje od 1.01.2025 r.
2. BEAUTIFULL STORY Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Wszelkie zmiany będą publikowane na stronie internetowej www.pronails.sklep.pl.
3. Niniejszy regulamin nie ogranicza praw konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
SERWIS KROK PO KROKU
1. Jeśli zauważasz, że Twoja lampa Smart Light daje niepokojące objawy (np. nie działające ledy, przyciski lub zauważasz zmianę w jakości utwardzania produktów) to może oznaczać naturalne zużycie części elektrycznych w lampie lub awarię, któregoś z układów.
2. Sprawdzasz ile czasu minęło od zakupu Urządzenia. Nie przejmuj się jeśli nie możesz znaleźć dowodu zakupu – zadzwoń do nas pod numer 727273313 – pomożemy w ustaleniu daty zakupu.
3. Jeśli nie minęło jeszcze 12 miesięcy – wyślemy Ci urządzenie zastępcze a wszelkie naprawy będą dla Ciebie bezpłatne
4. Jeśli od zakupu minęło więcej niż 12 miesięcy – naprawy będą płatne.
5. Ze strony www.pronails.sklep.pl pobierz i wypełnij formularz serwisowy. Znajdziesz go pod tym linkiem: FORMULARZ SERWISOWY.
6. Zgłoś nam chęć wysyłki lampy. Możesz to zrobić telefonicznie pod numerem 727273313 lub mailowo na adres: kontakt@pronails.com.pl.
WAŻNE!
1. Urządzenie zawsze powinno być odsyłane z ORYGINALNYM zasilaczem, czyli takim, który posiada taki sam numer seryjny jak lampa!
2. Urządzenia z usuniętą plombą zabezpieczającą nie podlegają gwarancji – plomba zabezpiecza przed nieautoryzowanym rozkręcaniem lampy i znajduje się na jednej ze śrubek we wnętrzu lampy
3. Urządzenie zawsze wysyłaj ze wszystkimi akcesoriami, które posiadasz i w miarę możliwości w oryginalnym pudełku.
4. Pamiętaj, że ABSOLUTNIE ZABRONIONE jest podłączanie Urządzeń do zasilaczy innych niż dołączone do zestawu.
Podłączenie lampy Smart Light do zasilacza innego niż oryginalny może prowadzić do jej uszkodzenia i nie podlega gwarancji!
Nieprawidłowe napięcie dostarczane przez zasilacz może dawać objawy migotania ledów lub mniejszej intensywności światła. Może powodować także przegrzanie i uszkodzenie komponentów elektronicznych, w tym samego układu LED.