Odstąpienie od Umowy – zwrot bez podania przyczyny

Jeśli robisz zakupy jako Przedsiębiorca a zakupy związane są z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową.

Informujemy, że w takim przypadku nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U.  z 24 czerwca 2014 r. poz 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną, dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Jeśli robisz zakupy jako Konsument lub Przedsiębiorca, którego zakupy nie są związane z działalnością zawodową

Przez 14 dni od zakupu możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny.

Potrzebujemy do tego wypełnionego i podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

Zwracamy Ci wszystkie dokonane płatności, w tym koszt dostawy towaru.

Standardowo droga zwrotu środków związana jest ze sposobem płatności: jeśli otrzymaliśmy płatność przez Przelewy24 – dokonujemy zwrotu również przez Przelewy24, jeśli otrzymaliśmy płatność przelewem tradycyjnym lub przez pobranie – w oświadczeniu wpisujesz numer konta i środki zwracane są przelewem tradycyjnym.

Jeśli masz życzenie aby środki za transakcję opłaconą przez Przelewy24 zostały zwrócone przelewem tradycyjnym (np. na inny numer konta), zaznacz to w podpisanym przez siebie oświadczeniu.

Pamiętaj jednak, że możemy się wstrzymać ze zwrotem środków do momentu, kiedy otrzymamy towar.

Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem, w odniesieniu do Umów w których towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Jeśli korzystasz z prawa do odstąpienia od Umowy, zapakuj produkt, który chcesz zwrócić i zgłoś nam chęć wysyłki (wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od Umowy i dowodem zakupu) lub odeślij na nasz adres:

PRONAILS POLSKA
ul.Okólna 43A/43B lokal 6
05-270 Marki

tel. (+48) 727-273-313

kontakt@pronails.com.pl

Pobierz formularz odstąpienia od umowy

Gwarancja – reklamacje

Jeśli robisz zakupy jako Przedsiębiorca a zakupy związane są z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Przedsiębiorcy o charakterze zawodowym zostaje wyłączona.

Sprzedawca udziela gwarancji na 1 rok od momentu zakupu.

Jeśli robisz zakupy jako Konsument lub Przedsiębiorca, którego zakupy nie są związane z działalnością zawodową

W przypadku jeśli zakupione u nas produkty okażą się wadliwe , przed upływem dwóch lat od ich zakupu, możesz je zareklamować

Możesz żądać wymiany towaru na wolny od wad, usunięcia wady lub zwrotu gotówki a my w przeciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojego żądania.

Możemy odmówić zadośćuczynieniu Twojego żądaniu, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

Koszty naprawy lub wymiany są tylko po naszej stronie

Jeśli korzystasz z uprawnień z tytułu rękojmi, zapakuj wadliwą rzecz i zgłoś nam chęć wysyłki (wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu) lub odeślij na nasz adres:

PRONAILS POLSKA
ul.Okólna 43A/43B lokal 6
05-270 Marki

tel. (+48) 727273313

kontakt@pronails.com.pl

Pobierz formularz reklamacyjny  

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu (+48) 727273313 lub mailowo pod adresem kontakt@pronails.com.pl.